emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Hej!

Publicerad 2013-09-05 21:34:03 i Allmänt,

idag har skolan varit sjukt jobbig. vi gick till halv 3 med EN rast typ och dryga lektioner. försöker få igång min yt kanal men ja.. hittar nt laddaren till min kamera och videokameran har inga lediga band. okar nt lägga pengar på ny laddare eller band just nu så det får vänta. för här bloggar jag gratis. Helt gratis..
ska fixa nått tidsinställt också, men det är ju roligare med live-uppdratering, right?
i helgen ska bebisarna ridas, lite hoppning tror jag men ev ueritt. jag ser hur jag känner och vad som passar bäst.
idag har jag även sorterat smink och möblerat om på rummet. jey.
aja, men vi hörs typ. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela