emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

#hej

Publicerad 2013-09-13 23:16:14 i Allmänt,

skrev 2 läsvärda inlägg innan, uppdraterade flödet och poof båda var veck, urk. ibland är jag och blogg.se nt bestisar.
dagen spenderades i skolan till en början. work work work! mår nt superbra direkt, halsont, förkyld osv. hade kunnat klaga hela dagen om ni varit intresserade men nej. imorgon ska saker verkligen göras, städa rummet, fota en massa höstoutfits, fixa min laggiga mobil och som grädden på moset så ska joker ridas igen, yes. känns sådär nu, men aja, vila tar vi på söndag.
idag kom mamma hem från Stockholm ockå, trevligt trevligt. idag fixade jag även med mitt rum, men städningen fick dock bli, hälsade på joker idag och kelade, och sen träffade jag några friendos, som är saknade <3
mer uppdratering kommer, jag svär, dettaa är början på något stort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela