emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Starnature "bodymisten"

Publicerad 2013-10-15 17:56:09 i Allmänt,


Hej, jag gillar starnaute, inte bara för de är billiga och luktar gott utan de har ett stort sortiment att välja bland också.
Jag använder de som bodysplash eller mist för att de liksom håller lika länge som en mist från tex vs.
Min favorit är denna honungsmelon och den luktar jättegott.
Älskar även annanasen, äpple, kiwin och bubbelgum och många fler.
Kostar från 30 upp till 60 och de är billigt för en mist som innehåller 70 ml, endå :)
 
/ Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela