emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

fffrrreeedddaaaggg..♡

Publicerad 2013-10-11 22:43:29 i Allmänt,

Hej, idag e de fredag och har varit hela dan, haha. vi typ hade matteprov å kolla på film ba i skolan så de va typ chill. imon kommer en haul på vfm så håll utkik º▼º
ska även försöka fota mer å så å Jaa headern...
Ska försöka fixa design å så, men ni vet.. ja suger på de..
men tänkte iallafall seja hej för uppdrateringens skull, för ja ska blogga nu igen. De känns bäst så! Men vi hörs imorgon, för nu är klockan typ 11 å jag ska hinna svara friendsen på kik å vila upp min shoppingpowah till imorgon. puss på er / Emma ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela