emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Rensa lite

Publicerad 2013-05-11 22:52:51 i

ingen bra vecka för mig, ingen mer bonnie eller ja överhuvudtaget inte alls. Ni får inte veta. varför men ja ni "nära" vet redan. sen i onsdags tog vi bort min hund tinny. tyvärr:(
Hon var gammal och var sjuk.
Men ja, var ute och joggade / gick med Sofi. vi snackade och bara babblade. Imorgon ska jag åka upp till min gamle vän billy. Han känner ni redan ju! hämta ny frisk luft och vara med mina hästar som jag kan kalla mina egna. Jag får tagga en ny bra vecka! Om den nu blir så bra. det avgör ödet själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela