emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Hej babes

Publicerad 2013-05-04 21:17:52 i

Hej!
idag har jag ju tävlat, så ni vill nog läsa mer om det.
skulle ju vara med med Bonnie igentligen, men Moa (En liten gullig tjej) ville ta henne, skritta och trava. Så Ja... Jag tog stregen istället:)
Omg, de gick superbra seriöst.
De var en bana på fem hinder, och han verkligen ville hoppa med öronen rakt fram och i full galopp.
Gud, Love!
Sen så skullle vi värma upp och jag hoppar hinderna. (Ett plank ) jag kollar bak och ser liksom Jonte sitta på halsen på spader, spader springer och jonte fastnar i stigbygeln och får typ ansiktet i hinderstödet. Fatta hur rädd jag var. ville liksom ba hoppa av och hjälpa honom. Men iallafall tog han bonnie och trillar av henne. men de gick ju bra till sist. Sen tar han spader igen och sammanlagt trillar Jonte av 6 ggr idag. rekord! du är grym Jonte! bäst är du! Men bra gick det för mig iallafall! Lägger upp bilder sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela