emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Ask

Publicerad 2013-05-12 10:11:01 i

Min ask spammas av folk som frågar vettiga grejer och dom är verkligen egnagerade och vill veta! För att dom tycker det är roligt. "Favorit färg? " "bästa häst du ridit?? " roliga frågor som man vill svara på! Även gulliga sms på kik och vidare. Man blir stolt, man vill vara på den goda sidan det vill man! men såklart så finns det dom som gillar att få folk att må dåligt. visst! Jag är en hästplågare, bitch, fjortis oavsätt vad så är det inte ok. Det kommer inte vara det heller!
men det är många som kallar mig "hästplågare " Det måste nog vara nån nybörjare som sätt mig använda spöet nån gång, för visst har vi publik? men att plåga en häst.. nej fyfan aldrig. Jag är som alla andra ponnytjejer, älskar sin ponny.
Hat som hat, lägg ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela