emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Sussi!

Publicerad 2013-03-01 13:18:24 i Allmänt,

Vet inte mycket om henne innan hon stallades upp hos Lundell.
Men deförsta Jenny sa när jag frågade vem ponnyn var så sa hon " en mästare på att fp av sin ryttare, Men visst är hon söt?!"
 
Såklart blev jag förälskad i henne direkt occh hon skulle helt klart bli en an mina favoriter.
Hon är så söt och snäll, Lite arg i hagen men de går ju att träna bort.
hon är så magisk, älskar henne så sjukt mkt. Hennes lilla huvud. Gud!
Men iaf. hon är en liten ponny, pigg på livet och älskar att mysa.
Hon har ett ställe bakom vänstra öra där hon älskar att bli kliad. Myyyys!
sussi är 23 år gammal också! Men inte så lat och slö, nej huvudet spetsat och klackarna i taket, nästan ;)
Hon och ragna brukar bråka lite också, hihi'! Söta tjejer!
speciellt nu när de är snö så brallar hon ordenkligt i hagen, den tjejen ska sparka högt :> hihih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela