emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Chachaaaa

Publicerad 2013-03-13 14:49:43 i Life of Emma,

Varit upptagen allmänt....
Bara så ni vet, jag har 2 account om ni undrar. Mitt vanliga : ahlbergemma och mitt backup account : ahlbergemmabackupaccount

På mitt backup har jag 65 följare och de accountet är öppet. Mitt ahlbergemma är privat, ni kanske tror att jag tillåter alla att följa mig? Nej denna veckan har jag tackat nej till ca 20 st som velat följa mig.
Jag bryr mig nt om hur många följare jag har, de är sant!
Så aa, följ mitt backupaccount :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela