emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Billy- arbete från marken.

Publicerad 2013-03-03 18:25:50 i Life of Emma,

I början av markarbetet så gick de sådär, han lyssnade inte så bra :/ sen typ fick han damp och stegrar sig ( jag håller fortfarande i grimskaftet)
Men aa, de gick väl ok.
Efter de var han hur duktig som helst, jag tränade att han skulle stanna när jag sa stopp, och gå fram när jag sa gå!
De gick perfekt! Han lydde mig och gick efter mig som en hund.
Sen så sprang jag lite och han travade bredvid mig, exakt bredvid. Sen när jag stannade, så stannade han, samma sekund, samma minut, samma timme, samma vecka, samma månad, samma år. Exakt då.
Sen typ så gick jag typ och han gick bakom mig, hade hans huvud i ryggen och imellanåt på axeln, hur jävla söt kan man bli?!
Supernöjd fast de lilla missförståndet i början. Älskar honom, känns verkligen som han litar på mig nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela