emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Idag

Publicerad 2013-07-28 13:25:32 i Allmänt,

Sov hos linnea igår till idag, vi vaknade rätt tidigt. Pappa häntade mej redan i stallet klockan tio så vi fick börja rida vid 9.
Vi red till en Paddock och jag red ju Musse och Linnea red Bess.
Påvägen dit skrittae vi och travade och de kom inga bilar alls, de vactyp en soptipp påvägen och båfa hästarna reagerade ju självklart på den. Bess typ stregrade å så och Musse hoppade mest till och tittade på den. När vi kommit fram så skrittade vi några varv å redan då kände jag att musse inte ville

mjukna upp sig. Han var livrädd för hindermatereal längs ridhusväggen och bess blev också det och började bocka, sparka och skena, Bess sprang in i mej och musse och han kutade typ 2 steg. Linnea satt kvar iallafall, Tuff e hon. Men sen så övade jag lite galoppfattningar och atr han skulle fokusera mer på mig än på blommorna pch de läskiga hindermaterealen. Sen red vi hem, Musse bara chillade hela vägen,o bara ett litet hopp åt sidan när en bil körde fort förbi oss. Nu ska e jag hos farfar, ha fyller år och vi har ätit tårta. snart så ska vi på nästa min kusin Zoey. Men aa, ses
Skäcken e bess å musse den gråe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela