emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Hej<3

Publicerad 2013-07-15 23:57:08 i Allmänt,

imorgon åker jag till bästa farmor, där spenderar jag några dagar. Imorgpn iallafall så ska vi åka och bade i svarte, hoppa från bryggan, Ni får bilder :)
Ska försöka uppdratera därifrån, får se hur internetet är. Venne vad mer vi ska hitta på förutom bada, Haha:)
Ska försöka hinna göra en pytteliten video innan vi sticker imorgon, halvt omöjligt men KANSKE.
Ska försöka sova nu, upp tidigt, glömde packa idag förstår ni, woops.
Ha en bra kväll/ natt. så hörs vi imorgon. ÄLSKAR ER





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela