emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Godnatt

Publicerad 2013-07-18 01:23:16 i Allmänt,

Inte hunnit blogga å så, fullt upp och inget internet..
Igår var vi i ystad och handlade, jag köpte två par jeans, en jättefin tröja, vattenfast smink remover, vit kajalpenna och två victorias secret body mists. :) tänkte fota allt imorgon så ni får se hur de ser ut. En ny header e på g.
Idag var vi i svarte och badade. ca 14 grader i vattnet, doppade mig minst 5 ggr. Haha, sen åt jag och inge sub på vägen hem och åt i lägenheten. Typ så. ikväll har vi mest tittat på tv och filme flicka. jar redan sett den. den e sjukt bra. Men godnatt på er då. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela