emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

back to blog

Publicerad 2013-07-15 01:43:49 i Allmänt,

Hej! fan vad skönt att vara tillbaka här. Har haft eller försökt ha bloggpartners men jag gillar nog bäst att kunna blogga själv. Just nu gör jag ju massa videobloggar, hauler, new in, sminkningar, hästar, allt..
De uppskattas att få er uppmärksamet och jag blir värkligen glad för all er kärlek. DÄRFÖR ville jag börja driva denna bloggen igen. Återigen.
Passet idag : Idag har vi hyrt en paddock, lite proffsigare bekvämare att rida i. vi satte upp hinder, hoppade osv. Joker var ganska taggad, ny miljö, nytt att titta på ju :)
Men jag red honom så gott jag kunde Travade en del, galoppfattningar, hoppa på volt och lite bus, liten bana osv. Joker ÄLSKAR DET!
Dock så gjorde jag två snygga avsittningar, första : han typ värgrade och drog ner huvudet.. Yes, landade sådär lagom smidigt på en oxer.
Andra : han vägrade och jag typ åkte fram, han tyå sparkar osv. Fint. Fint Emma.
Red tindra lite också. bara tpg några skutt å så :)
Är väldigt stolt över min shettis faktiskt, Han luftade 60 cm och hoppade fladdrandra matta utan att vägra. Tuffing. Sen åkte vi hem å åt pannkaor i stallet made by : Bellas mamma. Det var supergott. Glömde dock telefonen hemma hela dan i stallet så kunde inte fota pannkakorna.. Men dom var goda ;)
Sen kom jag hem, dusha, åt, chilladeee! Men ja ni får nån bild från passet. Kram :)<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela