emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Leo dressyr och Linus hoppning.

Publicerad 2013-01-02 19:15:00 i Billy Boy ♥, Linus♥, Träningar,

Linneas pappa väckte oss vid halv sju. Så vi åt frukost och åkte till Billy o Leo. Vi fixade pollarna och red. De blev ett kort o intensift pass på 30 min. Vi hade dressyr. De gick ganska bra för mig som red Leo.Senare plockade vi undan och borstade ragna. Sen kom linneas mamma o hämtade oss o lämnade oss hos linus.Jag hoppade honom för första gången<3 Helt förälskad. Snart kommer failbilderna o vanliga bilder från idag puussssshaajj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela