emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

igår

Publicerad 2013-01-05 09:49:00 i Joker♥,

Igår vart jag ju i stallet.Jag och bella gick ut med Joker och fabian. Vi gick igenom hela skogen och typ ut mot ett bostadsområde. Där fanns stenar som jag gick på och joker brevid. Sen åkte vi hem till Bella å var hemma hos henne. Efter typ nån timme kom linnea så var vi hemma hos Bella lite. Sen gick vi ut å träffade killarna. Vi gick till pizzerian å käkde lite. Sen gick vi runt lite i skurup. Vid halv 10 gick vi hem till linnea å var lite hos henne. Sen gick jag och Bella hem till mej å åt. Efter de åkte Bella hem. Jag var astrött. Vet inte varför bilderna blir snea :/ skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela