emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Utmattad :/

Publicerad 2013-02-27 18:07:13 i

Väldigt trött just nu. Men endå somnadejag halv tio och vaknade vid 8. Ja jag blev sen till skolan, Men min snälla pappa fixade så jag fick börja senare.
Skönt, Matte första lektionen, sen engelska och historia och sist bild.
Jag kom hem, kollade film och njöt! Nu sitter jag och kollar när pappa spelar pingis. Kanske Emma också kör lite bollar? ;)
Ska ta nått önskeinlägg ikv tänkte jag. How fun? :)


Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-02-27 18:56:01

Ibland km mm bli trött fast man sover länge :) hoppas du blir roligt pigg :) kolla instagram och vad tycker du om fancluben? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela