emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

ungtalang ikv!

Publicerad 2013-02-20 13:26:50 i Allmänt,

Ikväll så äre ungtalang finalen i skurup! Alla saom ska dit, kom fram och säg hej om ni ser mig! 
Ska gå med kompisarna och jao, chilla! Så aa, nice! 
ska hoppa in i dushen snart, sen äta! Så mm, chill. Städat mitt rum och fått hem mitt skrivbord! 
Fått sms hela dan så aa, inte hunnit blogga idag! Men typ min mobil piper fullt ut, nästan hela tiden! Dygnet runt. 
så försökte svara på alla ^^ 
Så glöm inte att komma fram å seja hej sen! Så slipper jag "jag såg dig innan" sms. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela