emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Stuuudisiii pööwni

Publicerad 2013-02-24 01:28:09 i

Ja, idag red jag Joker. Jag och thilda tränade lite på ängen, De gick bra i början iaf. Sen typ så typ började han dra liksom, han kändevatt han inte fick springa typ.
Men aa, gjorde nån volt och sen så red jag vanligt på ängen. Han var som en studsboll, Han var rikigt pigg. Lite tittig och nyfiken. Mums! Han var supersöt. Han spetsade sina ulliga öron och liksom var pigg på livet. Ibland kom där ett litet glädjeskutt, t.ex när man ska göracdn galopfattning eller helt enkelt bara travar. Men de var ok idag. Man kan inte bara öva på framdelsvändningar passen ut, man måste få ha lite skoj ibland. Iaf de tkr jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela