emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Mariaskolan, inget JAG rekomenderar.

Publicerad 2013-02-25 22:01:47 i

I min klass kan man bli kallad : hora, slampa, idiot och mycket mer. De brukar ske under lektionstid, Man kan även li slagen, sparkad, bitchkalpad mitt framför läraren.
Min klass är nog de trevligaste som finns :) NOT. Utan här blir man kallad grejor när och var som hälst.
Man kan även få ett knytnävsslag i huvudet under en rast.
Vafan är de för skola? Ush säger jag bara. När man vaknar på morgonen så tänker man : Vad ska jag bli kallad för idag?.
Skolan som ska vara en säker plats, är den otryggaste plats jag kan befinna mig på.
Pyton.
Igenomsnitt har jag 2-3 ÄKTA vänner i vår klass, nämner inga namn eller så.
Vill bara att ni ska veta att så ser mina skoldagar ut. Pusshej.

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2013-02-25 22:05:23

Ush silken skola, Förstår dig. Finns<3

Postat av: Tina

Publicerad 2013-02-25 22:28:09

Gud vad hemskt. Så vsrcde på min förra skola med :( Hatar verkligen att nån ska känna så. :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela