emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

frågor som jag svarar ärligt på från askpeople "english"

Publicerad 2013-02-20 23:43:14 i Allmänt,

Askpeople är en rikigt bra sida som har frågor om allt, De finns på alla språk och man kan svara på frågorna i videos eller på en blogg.
 
 
1. hur känner du dig just nu? just nu mår jag väldigt bra. Rikigt taggad på livet och sånt :)'
 
2. Vad gillar du att äta? Skulle föredra en god tonfisksallad eller en god potatisgratäng! Mums!
 
3. har du varit rikigt kär i någon nån gång? Ja, en eller två gånger ;)
 
4. om du skulle skriva en bok, vad skulle den heta och vad skulle den handla om? hade nog velat skriva en bok om galoppsporten och den skulle såklart heta : champion, helt klart!
 
5. är du gift? Nej?
 
6. Vad vill du bli när du blir stor? Hoppryttare eller Jockey :)
 
7. Något som gör dig glad? Överaskningar! Älskar dem <3 
 
8. vem smsade dig senast, och vad stog de? Från Thilda, de stog : OK <3 
 
9. vem ringde dig senast? Felicia.
 
10. vem kramade du senast? Maxi, xD
 
11. vem pussade du senast? Tror Billy eller Sussi?
 
12. när skrattade du senast? innan :)
 
13. när grät du senast? venne xD 
 
15. vilka är dina favorit webbsidor? blogg.se , fejjaaaan , maaasor mera hihih..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela