emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Braaaa dag <3

Publicerad 2013-02-04 21:31:49 i

Hejhej alla vackra<3
Idag var jag i stallet med Tule! (Thilda).
Longerade Billy lite idag och de gick inte så bra.
Han sparkade lite och försökte slita sig... Men jag gav inte upp och tilslut gick de bra.
Sen hade jag lektion för Thilda som red sin fina Leo!
Han gick superlungt och fint! kolla insta!
Sen var vi i stallet nån timme och bara gosade med våra små grisar.
Efter de så kelade jag med min fina lilla brud Sussi som jag ska börja rida och busa med.
enligt förra ägarna så är hon proffs på att få av sin ryttare. Good liksom -.-.
Men de ska gå bra ju :)
Imorgpn ska jag rida Busharen Billy och Hålla på med Sussi kanske sitta på henne och hålla på med shettisen Ragna. Sen ska vi också hålla på med exet. en perfa dag. längtar.
Pusshajj<3

på bilden ser ni gulliga b-ponnyn sussi<3 love henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela