emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Avramling med mera.

Publicerad 2013-02-05 20:05:19 i

skrev ett aslångt inlägg om idag som aa togs bort..
Men aa idag var jag i stallet med Freja och Thilda. Lovade freja att hpn skulle få rida Billy. han gick asfint i början och var gudasnäll men sen blev han tokig. Så en avramling där jao...
efter de red jag Ragna i dressyr i skritt och trav med bom. Gud asså me gusta.
Looove den ponnyn. Rikigt sträckte på benen och ville verkligen puss.
Efter de mös vi med Sussi och exet.
Och sen gav vi våra sweetys hö och mös med dem.
Sen sopade vi och städade.
På fredag ska jag rida billy ordenkligt. så han får jobbaaaa jobaaaa. Så aa, på torsdag får ni en packningsvideo på vad jag ska ha med mig till malmö. Hinner inte göra videon på fredag, stall på scheeeemat ju ;)
Men aa pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela