emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Tisdag!

Publicerad 2013-04-09 21:00:37 i

Jobbig dag i skolan.
Riktigt många som snackar skit om en, bitchblickar och vidare.
Asså whut? Bara för jag lyckas liksom.
Man ser ju vilka som kommer klara sig i livet ju..
Men aa, kom hem chillade ba, sen passade jag Alice en stund och de lönade sig. Fick 100 spänn av papsi för de lilla.. Goodie goodie! ;)
Sen ja vid åtta så tände jag ljus, satte på en bra playlist och hoppade i en varmt bad.. Så sköönt!
Å nu så dricker jag te, äter lite kex å guttar mej! Lite av en perfekt dag? Ja.
Så vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela