emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Snow och Bonnie i söndagsss

Publicerad 2013-04-30 09:13:31 i Allmänt,

Red bonnie barbakca i skritt och trav. Mest för att vara sällskap till Dynamit som Sofi red. Ja.. Bonnie var ganska sur, inte kul att rida henne..
 
Sen red jag Snow man vår 4 årgia b-ponny. Han var en go och glad ponny som jag fastnade för direkt. vi typ travade jätte länge och han gick superfint. Fast imellanåt när jag skulle väna över så gick han in i mitteln och ställde sig och vägrade gå därifrån. Haha, han är för go. Sen hade vi 2 bommar vi skulle rida över i galopp och han hoppade rikigt högt över em i början. Fast vi fattade fel galopp gång på gång då de tog lite tid att göra en fattning då han inte gjorde det på böjt spår. Han var faktiskt rikigt pigg att galoppera på och snabb var han. Dukiga pålleplutten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela