emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Ridpasset idag och igår

Publicerad 2013-04-21 19:10:08 i Allmänt,

Bonnie igår!     Körde lited bom som jag höjde lite efter hand, men iallfall skrittade fram henne i ca 10 minuter, travade henne lite, (hon var skitpigg) och sen skrittade jag igen innan jag travade henne lite igen. Sen tränade jag galoppfattning över bomen, höjde bomen lite, hon hoppade verkligen över den fast det igentligen var meningen att hon skulle sträcka på benen lite bara.. Blev rikigt nöjd då hon arbetade ordenkligt i slutet. älskar henne!
 
 
 
passet idag på Stregen : Vi hade hoppträning! skrittade ganska länge innan vi travade också ganska länge! vi skulle galoppera på volten där det låg en bom och sedan ut på spåret igen, Stregen var jätte pigg och superstark. Så sen när vi väl börjat hoppa så stack han med mig mot hinderna två gånger, hahah.. Men ja, jag är nöjd även fast jag fick mig en flygtur.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela