emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Joker

Publicerad 2013-04-14 20:13:21 i Joker♥,

Red igenom joker lite idag.
Tog han på en runda ut för att skritta igenom honom innan jag travade i hagen och sen skrittade jag ut lite. Jag travade honom och han letade till sig arbetet. Han var lite stressig och klurig idag. Som när jag hade galopperat några meter på en överpigg ponny så tappade jag stigbygeln och saktade av för att få grepp om den igen, så han ba nej! Palla stå still så han småstegrade.
Sen hoppade han till flera gånger. Lilla gangster ;)
Nöjd med honom idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela