emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

HolA

Publicerad 2013-04-12 18:25:42 i Allmänt,

Satte mig  nyss vid datorn å ba "Fan, måste blogga :O".
men iallafall, idag har vi tagit spruta. Så aa, den gjorde inte alls ont.
Jag var först för ingen annan ville visst va de..
Sen hade vi gympa, killerboll! Wohoo -.-
Efter de så vare lunch, sen rast och sist coockpit och läsk o popcorn.
Vår lärare hade laddat upp ordenkligt med en HEL nettopåse med popcorn + säkert 7-8 vanliga popcornpåsar.
Gutt ;)
Ja, jag har väl inte gjort så mkt idag, var ganska trött när jag kom hem så jag har väl mest lyssnat på musik, suttit vid mobilen och skypat lite.
Men aa, de har väl inte hänt så mkt mer på sistone tror jag.
Tacos serveras hos Ahlbergs ikväll, mums...
Ska fiksa designen sen när jag fotat mer i stallet. Tror de blir lite roligare med nått nytt att undersöka.
Har lite planer imorgon men aa ni får se ;)
 
kram på er då, så får ni ladda på lite svar på frågor som rullat in å såntdära!
Håll utkik.. Puss..
 

Kommentarer

Postat av: Julia Axelsson

Publicerad 2013-04-13 23:25:17

Sv: Åh taaack! Du blir säkert superifn i ditt också, kraam <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela