emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Hej :)

Publicerad 2013-04-18 19:55:27 i Life of Emma,

Skolan har vart bra, långtråkig sådär...
Men a, kom hem, snackade med mamma och ja, chillade.. Sen skulle mamma jobba så pappa kom hem med ett paket från min häst till mig..
Fick en gossssig filt med mulle på. Gissa om jag blev glad? Har sjukt många filtar och jag samlar på dem. Nej! Men nästan. Hade inget annat för mej sen så jag gick ut och sprang en halvtimme. Så jävla skönt art springa ute vid ängarna med blåsten i håret, love!
Ska å rida Bonnie antingen söndag eller lördag, vf inte båda? ;) får se vad jag pallar..
Hörs babes :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela