emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Häst a la familia

Publicerad 2013-04-06 12:05:52 i Allmänt,

Jo hästarna har nog gått lite genom familjen, inte mkt men lite!
ALLA som bor i mitt hus har suttit på en häst! Deär ganska vikigt! För alla som bor här ska ha kännt på att rida, och bara umgås med hästar!
 
Alice : Hon är ju bara ett år men hon har faktiskt ridit eller ja, suttit på polly, min förra medryttarponny!
 
Sarah : hon har ridit ganska mycket, både på Billy, Leo och Joker. Samt skrittat på Polly!
 
Mamma : hon har faktiskt ridit på akka lite! Ja, hon red b-ponnyn stregen! Sen har hon ridit lite överallt  tror jag.
 
Pappa : Han är proffs på att länga och korta stigbyglar, samt tagga mig inför lektioner och träningar. Men sjävla hästarna är han väl inte superintresserad av! Men han har ridit och trillat av...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela