emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Frågor som rullat in.

Publicerad 2013-04-12 18:38:53 i Allmänt,

Hur blir de med Billy nudå? Jo, jag ska inte sluta rida honom. NEVER, vi har varit tillsammans i snart ett år. Kommer rida honom då och då nu och sen oftare sen.
 
 
Är inte du egentligen för lång för Bonny? Nej! Nu är jag precis lagom för henne.
 
 
Varför Bonnie och inte dom andra? Därfinns många hästar där men hur fastnade du för HENNE?  för jag tycker om henne. Hon är rikigt speciell, pigg å glad, hoppar som en gud. 50 meter över hinderna är en lagom ung ponny som passar mig perfekt. nivet ju när jag beskrev min drömponny? Bonnie är min drömhäst. Precis som billy :)
 
 
beskriv Bonnie med 5 ord?   pigg, söt, gullig, busig, atletisk och speciell.
 
Bonnie gillar? hon tycker om när jag gosar med henne :)
 
 
bonnie gillar inte? när jag spänner sadelgjorden..
 
 
är Billy pigg att rida? Sådär.. Ibland inte.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela