emmaahlberg.blogg.se

Hej, på denna bloggen får du följa mig Emma Ahlberg, mitt liv och allt som rör det. Främst smink, mode och vardag men även dyker hästarna upp ibland.. Jag hoppas ni vill stanna! Kram ❤️

Bonnie i tisdags

Publicerad 2013-04-26 12:55:33 i Allmänt,

Red bonnie i tisdags, vi hoppade :)
Vi började med bom, de gick jättebra hon ville verkligen och sprang på lite extra mot den, men hon gick endå jätte lugnt.  Hon var absolut inte slö men bara lite lung i uppvärmningen men de var nog för hon skulle spara sig lite, till de roliga kom ;)
Första hoppet hoppade hon lite högt på, men aa hamnade lite fel i sadlen då, Minns att jag fick ont i foten för jag typ "Stötte" i foten i stigbygeln.
De andra hoppen var väl gulliga, hon hoppade jätte fint, men inte jätte mjukt på vissa då hennes huvud hamnade långt nere? haha gullis..
Sen bytte vi varv för att hoppa på andra hållet, hon tog ett sånt "Kanonskutt" på de första och sen hoppade hon bara lite kvickt på de andra. Så nöjd jag var, berömde henne hela tiden och hon fick godis, då blev hon nog lika nöjd tror jag, då hon glufsar i sig godiset som om hon inte fått godis på länge.. Älskar henne asså ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela